Posted on
19 Δεκεμβρίου, 2025
Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και οι αυτοματισμοί είναι πολύτιμοι. Αλλά δεν αρκούν από μόνοι τους.
📌 Δείτε το παράδειγμα:
Μια διαφήμιση για «υδροβολές» εμφανίστηκε σε αναζήτηση που αφορούσε… «ιερόδουλες».
Η Google το θεώρησε ως exact match, αλλά το αποτέλεσμα δεν είχε καμία σχέση με το σωστό κοινό.
Εκεί χρειάζεται ο manual χειρισμός:
✅ Συνεχής παρακολούθηση search terms
✅ Άμεσες διορθώσεις και negative keywords
✅ Στρατηγική ανθρώπινη κρίση που ξεχωρίζει το σχετικό από το άσχετο
Στην O2 Digital Labs πιστεύουμε ότι η διαφήμιση δεν είναι «πάτα και τρέχει».
Είναι συνδυασμός τεχνολογίας και ανθρώπινης στρατηγικής.
📈 Γιατί τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται όταν το AI δουλεύει μεν, αλλά υπάρχει πάντα η δική μας ματιά για να εξασφαλίζει ακρίβεια και ουσία.
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.